ETION gaat in productie: ChocDecor/Belfine
Belfine, opgericht in 1995 door Luk Patyn, is gevestigd in Lokeren en staat voor de magische mix van smaak, creativiteit en ambacht. Het bedrijf is pionier in de chocoladewereld met de creatie van de gedecoreerde chocoladelolly’s in 2002.
Het bedrijf biedt Belgische chocolade van topkwaliteit en is wereldwijd in meer dan 36 landen verkrijgbaar, waar zowel grote internationale ketens als lokale bakkers tuk zijn op de chocoladelolly’s.
Lefgozers: Wouter Noterman
‘If you change nothing, nothing will change’. Dat staat sinds kort geborduurd in alle broeken die worden ontworpen, geproduceerd en verkocht door Atelier Noterman. Het typeert helemaal de visie van CEO Wouter Noterman.
Z-Extra: Nathan Van Camp over degrowth
Geëngageerde ondernemers vragen zich af hoe ze verdere stappen kunnen zetten in verduurzaming om een nog grotere bijdrage te leveren aan de strijd tegen de klimaatverstoring. In de maatschappelijke discussie duikt regelmatig een pleidooi op om de economie op een heel andere leest te schoeien. Francesca Vanthielen praat erover met Nathan Van Camp.
Workshop CSRD (Waregem)
Ben je klaar om te rapporteren over het duurzaamheidsbeleid van je organisatie? Met de komst van de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) moeten bedrijven niet alleen hun financiële resultaten op tafel leggen maar ook aangeven hoe ze hun duurzaamheidsdoelen zullen bereiken. Het is niet genoeg om in dat verband enkele vage intenties over een langere termijn neer te pennen. Ondernemingen zullen moeten aangeven welke concrete acties ze nu al nemen en nog verder zullen uitrollen.
Degrowth-economie: pro’s en contra’s
Rutger Bregman over de moed om morele ambitie te tonen
De utopie van de degrowth-economie
Morele ambitie voor bedrijven
Het bestuursmodel voor duurzaamheid
Workshop CSRD
Ben je klaar om te rapporteren over het duurzaamheidsbeleid van je organisatie? Met de komst van de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) moeten bedrijven niet alleen hun financiële resultaten op tafel leggen maar ook aangeven hoe ze hun duurzaamheidsdoelen zullen bereiken. Het is niet genoeg om in dat verband enkele vage intenties over een langere termijn neer te pennen. Ondernemingen zullen moeten aangeven welke concrete acties ze nu al nemen en nog verder zullen uitrollen.
Paginering
- Pagina 1
- Volgende pagina