Workshop consumententrends met Tamira Snell

Wat zijn de belangrijkste consumententrends voor de toekomst volgens het Deense Institute for Future Studies? En hoe integreer je ze in je strategie?

Workshop consumententrends met Tamira Snell

Info

De toekomst is fundamenteel onzeker, ze voorspellen onmogelijk. Maar je kan je er wel op voorbereiden! Door veerkracht op te bouwen. Door kansen te identificeren en de complexiteit te omarmen.  In een intensieve digitale sessie zet Tamira Snell van het Deense Institute for Future Studies je op weg met de belangrijkste consumententrends en hoe je die kan integreren in je strategie.

Het IFS is een Deense denktank met wereldfaam, waar overheden en Fortune500-bedrijven klant aan huis zijn voor strategische adviezen. Dat maakt van hen wereldleider op het vlak van toekomstonderzoek door megatrendanalyse, scenarioplanning, risicobeoordeling en innovatieprocessen.

Tamira onderzoekt er hoe de mens leeft, voelt, denkt, handelt en consumeert. Hoe maatschappelijke stromingen, nieuwe technologie en culturele verschuivingen andere gedragspatronen doen ontstaan.

In haar digitale keynote (Engelstalig) deelt ze de lijst met megatrends en leer je hoe je zelf subtrends, microtrends en rages kunt identificeren. Je krijgt tools aangereikt die je helpen de strategische besluitvorming van de organisatie te verbeteren door alternatieve toekomsten in overweging te nemen. Om beter te navigeren door een wereld in een constante staat van verandering.

Waar
digitaal
Wanneer
-
Praktisch
Prijs
€ 450 (excl. btw)
Kosteloos annuleren
4 werkdagen
Contact

Britt De Weirt

03 829 25 25
Partner(s)
Spreker(s)

Tamira Snell

senior advisor
Institute for Future Studies (Copenhagen)