Streven naar langetermijnrelaties

Wilms Rolluiken en Zonwering stimuleert medewerkersbetrokkenheid door hen bij de duurzaamheidsstrategie te betrekken. De bestaande cultuur van continue verbetering en kwaliteitsbewaking kreeg door het duurzaamheidsbeleid een nieuwe boost, waardoor er op verschillende thema’s kleine en grote acties werden gerealiseerd.

“We zien nu dat in alle afdelingen de interesse voor duurzaamheid leeft en dat enthousiasme werkt aanstekelijk.”

Wilms werkte lange tijd naarstig aan een duurzame bedrijfsvoering. Met de lancering van haar nieuwste inbouwmodel voor rolluiken en zonwering, zet Wilms eveneens de eerste stappen om over die duurzame bedrijfsvoering te spreken met professionele klanten en consumenten.

“Vandaag gaan de brochures voor de komende vakbeurzen Batibouw en Polyclose naar de drukker. Daarin zullen we ons nieuwe product voorstellen maar terzelfdertijd ook de nadruk leggen op de manier waarop we onze rolluiken en zonweringen produceren. We zien duidelijk de communicatieve meerwaarde van de combinatie van de innovatieve, energiezuinige producten met een duurzame bedrijfsvoering”, zegt Tina Ermgodts, HR-manager van Wilms. “Duurzaamheid is voor Wilms een evidentie, maar tot nu toe spraken we hier weinig of nooit over tegen onze klanten. De lancering van ShutterX en ZipXZero zijn voor ons de ideale gelegenheid om ook over dit onderwerp te spreken”, vult Ronny Tiri, marketing manager bij Wilms, aan.