In deze driedelige workshop leer je de strategie van je bedrijf ontwikkelen en veranderen zonder de eigenheid ervan overboord te gooien.
Schrijf je in
Workshop Strategie vanuit je DNA
Economische, geopolitieke, sociale, ecologische… veranderingen wijzigen voortdurend het speelveld waarin bedrijven opereren. Succesvol zijn in een veranderende, complexe wereld vraagt van bedrijven dan ook een groot aanpassingsvermogen.
Tegelijk willen ondernemingen ook trouw blijven aan zichzelf en een unieke, herkenbare plaats innemen in het economische landschap. De eigen missie en waarden vormen een belangrijk onderdeel van het bedrijfs-DNA.
Bedrijven die zich blijven ontwikkelen en trouw blijven aan zichzelf en een balans vinden tussen veranderen en vasthouden, hebben een streepje voor op de toekomst.
De workshop bestaat uit drie modules van telkens een dag:
Ondernemers en beslissingsnemers uit kmo’s en organisaties van min. 10 medewerkers.
Sneeuwbeslaan 20 2610 Wilrijk
Ilse Lanzillotta
Hans Diels (1980) studeerde Politieke wetenschappen en Internationale Betrekkingen in Leuven en Louvain-la-Neuve. In het verleden was hij actief als vertegenwoordiger in het Handelsbeleidscomité van de Europese Raad in Brussel, medewerker van de VS-ambassade in België en de EU, en als onderzoeker en lesgever aan het Departement Politieke wetenschappen van de UA.
Jochanan Eynikel (1981) is master in de wijsbegeerte en audiovisuele journalistiek. Zijn bijdragen richten zich op het raakvlak tussen ethiek, filosofie en economie. Hij is auteur van Check-In en Robot aan het stuur.