Workshop Customer Centricity, met Rik Vera (Wilrijk)

Datum: 
maandag, 14-06-2021
Zet in kalender


Digitaal is de nieuwe norm in onze hypergeconnecteerde maatschappij, waarin de klant meer dan ooit koning is. Extreme klantgerichtheid is niet langer één van de opties om zich aan te passen aan dit ‘nieuwe normaal’, het moet het belangrijkste focuspunt zijn voor iedere organisatie die een digitale versnelling wil inzetten.

In deze workshop zet begeleider Rik Vera je op weg van een traditioneel, op de eigen processen gericht bedrijf naar een flexibele, open organisatie die de klant altijd centraal stelt. Na een korte kennismaking met de belangrijkste ‘drivers’ achter de digitale transformatie en hun relatie tot extreme klantgerichtheid, ga je in kleine groep aan de slag in diverse, vernieuwende werkvormen. Je gaat naar huis met een beter begrip van je klantennoden en -frustraties en een concreet actieplan voor jouw bedrijf.

Agenda:
• Sessie 1: maandag 14 juni 2021, 12.30u – 18.00u
• Sessie 2: maandag 21 juni 2021, 12.30u – 18.00u

Rik Vera is partner bij nexxworks en een wereldwijd gerenommeerde keynotespreker, veel geprezen auteur van o.a. ‘Managers The Day After Tomorrow’ en vertrouwd adviseur op het gebied van extreme klantgerichtheid, disruptie, veranderende bedrijfsmodellen, sales, marketing en het voorbereiden van bedrijven op de digitale 'Day After Tomorrow'.


(De veiligheidsinstructies i.v.m. corona worden steeds nauwgezet opgevolgd. Mogen we niet samenkomen, dan brengen we jou hiervan zo snel mogelijk op de hoogte.)
Programma: 
Inschrijven kan enkel voor de reeks van 2 sessies, zoals hierboven beschreven.
Prijs:
1200 euro pp (excl. btw), incl. documentatie, hand-outs, catering
Voor leden en niet-leden
Locatie:
het ETION-gebouw

Sneeuwbeslaan 20
2610 Wilrijk

Spreker(s):

Vragen?