Workshop Customer Centricity, met Rik Vera

Datum: 
vrijdag, 18-10-2019
Zet in kalender


Digitaal is de nieuwe norm in onze hypergeconnecteerde maatschappij, waarin de klant meer dan ooit koning is. Extreme klantgerichtheid is niet langer één van de opties om zich aan te passen aan dit ‘nieuwe normaal’, het moet het belangrijkste focuspunt zijn voor iedere organisatie die een digitale versnelling wil inzetten.

In deze workshop zet begeleider Rik Vera je op weg van een traditioneel, op de eigen processen gericht bedrijf naar een flexibele, open organisatie die de klant altijd centraal stelt. Na een korte kennismaking met de belangrijkste ‘drivers’ achter de digitale transformatie en hun relatie tot extreme klantgerichtheid, ga je in kleine groep aan de slag in diverse, vernieuwende werkvormen. Je gaat naar huis met een beter begrip van je klantennoden en -frustraties en een concreet actieplan voor jouw bedrijf.

Agenda:
• Sessie 1: vrijdag 18 oktober, 12.30u – 18.00u
• Sessie 2: vrijdag 25 oktober, 12.30u – 18.00u

Rik Vera is partner bij nexxworks en een wereldwijd gerenommeerde keynotespreker, veel geprezen auteur van o.a. ‘Managers The Day After Tomorrow’ en vertrouwd adviseur op het gebied van extreme klantgerichtheid, disruptie, veranderende bedrijfsmodellen, sales, marketing en het voorbereiden van bedrijven op de digitale 'Day After Tomorrow'.
Programma: 
Inschrijven kan enkel voor de reeks van 2 sessies, zoals hierboven beschreven.
Prijs:
1165 euro pp (excl. btw), incl. documentatie, hand-outs, catering
Voor leden en niet-leden
Locatie:
Gent
Spreker(s):

Vragen?

Britt De Weirt
T 03 829 25 05