Bedrijfsbezoek bij BD myShopi Merelbeke

Van logistiek speler naar omnichannel activatie partner

BD myShopi is een internationaal marketing en logistiek bedrijf. CCO Tim De Witte geeft zijn visie op de hele omwenteling - van definitie tot implementatie - van een logistiek bedrijf naar een betrouwbare partner in logistiek, media en marketing. En deelt zijn verwachtingen rond de activatie van consumenten in de toekomst.

In 1961 was de toenmalige Belgische Distributiedienst al verantwoordelijk voor de wekelijkse bedeling van papieren reclamefolders over heel het land. Momenteel zijn er in België zo’n 2.000 promokoeriers actief, die jaarlijks 4,5 miljard folders bedelen, bovenop de 500 vaste medewerkers op diverse locaties.

Sinds de overname van myShopi - met de website myShopi.be en de myShopi app - wordt de offline activiteit aangevuld met een sterk onlineplatform, boordevol interactieve folders en kortingen van nationale en lokale retailers en merken. Samen met de nieuwe omnichannel strategie was ook de naam BD myShopi geboren.

Programma: 
11.45 uur: onthaal met lichte lunch
12.30 uur: de transformatie van BD My shopi
14.00 uur: einde
Datum: 28-09-2017
Prijs: 35 euro pp
Enkel voor leden
Locatie:
BD myShopi - distributiecentrum
Van Laetestraat 4
9820 Merelbeke
Spreker(s)
Tim De Witte
CCO BD myShopi
Sponsor(s):

Vragen?

Birgit Stokx
T 03 829 25 25